Nazilli Belediyesi, hava sıcaklıklarının düşmesi ile birlikte yakacak odun dağıtım çalışmalarını hızlandırdı.
Kış aylarının gelmesi ile birlikte ihtiyaç sahibi aileleri tespit ederek yakacak temin eden Nazilli Belediyesi, hava sıcaklıklarının düşmesi ile dağıtım faaliyetlerini artırdı. Mahalle muhtarları aracılığıyla tespit edilen ve belediyeye yapılan başvurularla belirlenen ailelere, Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekiplerince hazırlanan odunların dağıtımı yapılıyor. Şehrin farklı noktalarında yapılan budamalarda elde edilen ağaç dalları ve odunları şantiyede kullanıma hazır hale getiren ekipler, ailelerin soğuk havalardan etkilenmemesi için çalışıyor.
Sosyal belediyecilik alanında gerçekleştirilen bu tür çalışmalara büyük önem verdiğini ifade eden Belediye Başkanı Dr. Ertuğrul Tetik, “Özellikle son günlerde hava sıcaklıklarında ciddi bir düşüş yaşadık. Bununla birlikte rutin olarak yaptığımız dağıtım çalışmalarını artırarak devam ediyoruz. İhtiyaç sahibi ailelerimizin içi rahat olsun. Nazilli Belediyesi yanınızda” dedi. – AYDIN
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026
1
Trump’tan seçim sonrası ilk mülakat
8359 kez okundu
2
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
5290 kez okundu
3
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
5216 kez okundu
4
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
3487 kez okundu
5
Avrupa Parlamentosu’ndan AB ortak göçmen politikalarına ‘yeşil ışık’
3170 kez okundu